2012. szeptember 3., hétfő

II. Budavári Sörfesztivál


Közreműködő: Sokan
Helyszín: Budai Vár
Dátum: 2012.08.31.

Nem vagyok nagy sörös, de ha a várban ígérnek 200 félét, akkor azért oda szívesen kilátogatok. Gondoltam. Aztán megbántam. Csak későn…

Szokásos tortúra eljutni a helyszínre. Aztán jön az idegtépés. Sorban állni a belépőért. Sokan vannak, sok idő. Mindegy. Második házikó. Sorban állni a fesztivál kártyáért. Sokan vannak, sok idő. Hogy szakadna meg, aki ezt kitalálta. Harmadik házikó. Sorban állni az üres korsóért. Sokan vannak, sok idő. Hogy … na, ez már nem tűr nyomdafestéket. Ráadásul elég lekezelően közlik: ha elvesztem a blokkot, akkor nem kapom vissza a 600,- Ft bérleti díjat. Szép… Alig másfél óra, és már bent is vagyunk.

Második pofára esés: a reklám szerint az ár tartalmaz egy korsó sört. Ez igaz, csak épp nem én választok: amit ők adnak. Nekünk például egy korsó Ászok jut. Nem is ez a gond, de ha már egy fesztiválra jövök, akkor szeretnék valami különlegeset.

Harmadik pofára esés: a reklámozott 200 fajta nagyjából a jól ismert nagy gyártókat jelzi. Hatalmas Heineken sátor van. Ez jó, szeretem is, de otthon is ezt iszom, akkor minek gyalogoltam fel a várba? Talán egy-két osztrák és egy-két cseh fajta képviseli a nemzetközi vonalat, aztán semmi. Ez nulla. Megpróbálkozunk néhány kisebb magyar főzde termékeivel, de nem igazán találunk emlékezetes ízt…

Negyedik pofára esés: a dumaszínház kora délután volt, arról lemaradtunk. A fellépő zenekarok közt nem igazén találtam számomra izgalmasat. A műsor értéke tehát a nullához konvergál…

Ötödik pofára esés: a kaja felhozatal gyatra, ám elképesztően drága. Egy töltött lángost kóstoltunk meg. Az íze még jó is, de az ára 1200,- volt, ettől aztán szaltózott a gyomrom…

Így hamar leléptünk. Borzasztóan színvonaltalan, lehúzós esemény volt, jövőre biztos nem jövünk…
Értékelés: 1 (Borzalom) - 5 (Frenetikus!) skálán: 2 pont - Gyatra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése