2012. október 21., vasárnap

Kertvárosi kommandó



(The Watch)
Színes, magyarul beszélő, amerikai sci-fi vígjáték, 102 perc, 2012
Rendező: Akiva Schaffer
Főszereplők: Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill, Richard Ayoade, Will Forte, Nicholas Braun, R. Lee Ermey, Rosemarie DeWitt, Erin Moriarty

Én vagyok az idióta, hogy megint beültem egy Ben Stiller filmre, az csak szimplán rémes volt, az én hibám, hogy ezért pénzt adtam.

Egy amerikai kisvárosban buzog Evan, aki mindenféle marhaságot csinál, csak ne kelljen otthon lennie, mert a neje gyermeket akar, ami neki nem fog menni. A lakosok elkezdenek eltünedezni, ezért megszervezi a polgárőrséget. Ehhez csatlakozik három másik kretén idióta. Így aztán négyen kezdenek járőrözni, miközben a rendőrök szívatják őket. Egy szép estén aztán kiderül, hogy a gyilkosok bizony ufók, akik meg akarják támadni a bolygót. A négy kretén pedig megmenti a világot… Ennél többet erről a gyér történetről nem lehet elmondani.

Akiva Schaffer vagy halál gyenge rendező, vagy nem tudott bánni a színészekkel, de az eredmény pocsék. A trükkök és a fényképezés még elmegy, de a sztori vezetése alulmúlhatatlan.

Ben Stiller szokás szerint rémes. Nehéz eldönteni, hogy komolyra veszi a figurát, vagy ez tényleg egy vígjáték akart lenni. De még ő is semmi az elképesztően tehetségtelen Vince Vaughn-hoz képest. Aki egy akkora ripacs, mint a Gellért hegy. Minősíthetetlen, hangos és borzalmas. Jonah Hill, aki egy tehetséges fiú, számomra rejtély, hogyan állhatott be ebbe a csapatba. A többiekről ne is beszéljünk.

Végül a legnagyobb bajom, hogy az egész film brutálisan trágár és durva, de a nélkül, hogy ennek bármi szerepe lenne. Az öncélú trágárság pedig számomra visszataszító. Én elkövettem azt a hibát, hogy ezért a poéntalan retekért pénzt adtam – ön tanuljon a hibámból és inkább sétáljon egyet az őszi erdőben!
Értékelés: 1 (Agyhalál) - 10 (Csoda!) skálán: 3 pont - Gyatra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése