2013. január 7., hétfő

Momentán Társulat: Nulladik óra




Közreműködő: Bódy Gergő, Harsányi Bence, Kiskovács Attila, Molnár Levente, Nemes Takách Kata, Pirisi László
Helyszín: IMPRÓ – kreatív töltőállomás – 1066. Budapest, Ó utca 4.
Dátum: 2013.01.07.

Azt mondja a Momentán Társulat: Olyan nincs, hogy a hétfő reggel mindig rosszul kezdődik. Ezért havonta egyszer - az országban egyedülálló módon – reggel 7,00 órakor tartanak előadást. Nulladik óra. Ha belegondolok, hogy utáltam én ezt… És most tessék, vénülő fejemmel, ezúttal saját döntésem nyomán, megint itt vagyok…

Azt gondoltam, hogy drámaian rossz lesz felkelni… Azt viszont nem gondoltam, hogy ennyi őrült van, ugyanis a játéktér teljesen megtelt… Azt is gondoltam, hogy ilyen korán még szédelegni fogok… És azt sem gondoltam, hogy egy színházi eseménye ilyen vendéglátásban lesz részem: friss szendvicsek, pogácsák és sütemények valamint meleg tea és kávé várták a vendégeket…

Aztán beindult a játék. Mindenféle játékokat láthattunk, a téma persze általában a reggel volt. Bódy Gergő elemében volt: udvarolt, irányított, konferált. A többiek kicsit még álmosan indultak, de hamar belendült a móka kereke. Egy idő után azt is láthattuk, hogy a színészek egymást is „szivatják”, na – nyilván – ezek voltak a legjobb pillanatok.

Magát a produkciót nehéz lenne visszaadni. Volt trubadúr szerenád, filmforgatás BKV ellenőrökkel, rúdjavítás a peepshowban… Minden persze úgy, hogy a közönség aktívan részt vett az előadásban.

A Harsányi Bence, Kiskovács Attila, Molnár Levente trió ezúttal remekelt, de számomra még mindig a nagyszerű Nemes Takách Kata vitte a pálmát, aki most egyedül képviselte a gyengébb nemet, de egyedül is erősebb volt a fiúknál. Valahogy neki a vérében van ez a dolog…

Az előadás valóban egy órás volt. Nyolckor már indulhattunk is a munkahelyünkre… Könnyes szemekkel. De ezúttal nem a sírástól, hanem a röhögéstől. A Momentán csapat minden hó első hétfőjének reggelén rendez Nulladik órát. Ez annyira jó, hogy nyugodtan mondom: mindenkinek ki kellene próbálnia!
Értékelés: 1 (Agyhalál) - 5 (Emlékezetes!) skálán: 5 pont – Emlékezetes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése